lørdag, desember 22, 2007

Vindu 22: Flittige hender

Ja, vi er igang, og jeg elsker det! Selv om det ikke har blitt mange pauser idag. Bare da jeg satt i bilen og venta for å hente gjester som kom med bussen. Og så forsov jeg meg jo i morges, og det var litt flaut - jeg som arbeider her og allting! Men jeg sier til meg selv at det kanskje bare er med på å senke prestasjonsangsten hos de frivillige: Det er lov å gjøre brølere innimellom.
I alle fall har flittige hender og føtter vært i sving i hele dag: De har laget dekorasjoner og bordkort og bretta servietter, de har dekket på og av og vaska opp, og laga mat.
Til avslutning på dagen og begynnelse på retreaten tente vi den 7-armede lysestaken og de leste profetord om Messias. Vi har advent til og med i morgen. Måtte våre kjære frivillige få ei god natt!

Ingen kommentarer: