mandag, desember 10, 2007

Vindu 10: Så sett vi oss å kvile..

Så har vi gått igjennom programmet til juleretreaten, satt inn benker på kjøkkenet og funnet fram julepynten. Jeg føler meg nesten litt forvirra, for jeg er liksom midt inne i adventspyntinga fremdeles. Jeg har jo ikke lagt ut adventsbrikker på gjesterommene, eller satt lilla lys i stakene på hvert rom ennå. Vi begynner med advent, og skifter til jul underveis.
Men det er godt å planlegge og jobbe sammen med noen, spesielt når disse har gjort det før!
Så får jeg sette meg ned litt, sette opp lister over det jeg skal gjøre, og fordøye all informasjonen etter hvert.
Og når mørket senker seg over stedet, er det godt å bli invitert på en husfolkmiddag med fersk fisk i nabohuset!
Men bare ei kort stund: Nå skal vi avgårde på møte i Lom Normisjon!

Ingen kommentarer: