mandag, mars 26, 2007

Når resultatet blir bra

Jeg ble ferdig med den første! Og jeg synes ikke synd på meg selv lenger, heller, men synes jeg har hatt en god mandag.
For det første var jeg fornøyd med resultatet, og for det andre fikk jeg gjort litt annet også: Lunsj med venner og tur i onsen som avslutning på dagen. Det syntes jeg at jeg fortjente!
Så er det bare en igjen, og den er påbegynt. Men når den er ferdig, skal jeg ta en lengre pause, et halvt år eller så.
Jeg har haugevis av brukte kimonoer og kimonostoff i skapet, og det er det første jeg skal sortere og pakke når jeg begynner med det for alvor etter påske. Jeg vasker dem i maskinen(i kaldt vann) med sjampo som vaskepulver! Hvis de ikke tåler vask, er det lite vits i å bruke mye tid på dem, synes jeg. Så blir det litt å gjøre i lange, norske vinterkvelder, også.
Hvem som skal ha den?
Nei, det er ikke offentlig!

Ingen kommentarer: