fredag, desember 05, 2014

Førjulsmysterier-6.vindu



                                                

                                             jeg orker ikke lenger brenne
                                             bare være stille lyttende
                                             vendt mot deg
                                              gjør bare det jeg må
  
                                             er jeg desillusjonert
                                             har jeg resignert
                                             eller venter jeg på Herren?

                                             det var du som brant
                                             i tornebusken
                                             ikke den for deg

                                              kanskje var den bare stille
                                              og tenkte at nå brant den opp?

                                              la meg få være
                                              en busk som du brenner i
                                              nå når dagene er så mørke

                                             


3 kommentarer:

BorghildMarie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
BorghildMarie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
BorghildMarie sa...

Veldig godt å lesa det du skriv. Eg måtte sletta to innlegg, for eg skreiv berre feil. Tredje gongen gjeld det.