onsdag, juni 20, 2007

Takk for laget så langt!

Takk for nå til hortensiaene,rismarkene og kirka, og til dere som har fulgt med i bloggen fra Japan! Jeg reiser på mandag, og regner ikke med at det blir så mye blogging før den tid. Men kanskje blir det nye poster fra en annen kant av verden?
Vinduet fra øst vil uansett alltid være der og kaste lys og nye tolkninger inn over hverdagen i Norge. "Herren skal bevare din inngang og din utgang." Det har holdt til nå, til tross for at jeg bare sov et par timer inatt for å få ferdig storbagasjen. Da listene var ferdige, hadde det begynt¨å gry av dag. Og nå kom de for å hente eskene! I kveld flytter jeg til ei venninne, og leiligheten blir overlevert på fredag. før det skal den gjøres rein, og alt det andre skal ut. Hun som skal overta bilen, kommer på lørdag, så fram til avskjeden i kirka søndag går det slag i slag. Det er så vidt jeg klarer å følge med! Så er det direkte til Nara for å overnatte hos Orlaug siste natta, og så til flyplassen mandag. Det er en sorgprosess å reise, men samtidig lengter jeg etter å sitte på flyet
Takk for interesse, kommentarer og forbønn!




1 kommentar:

Odd Bjarne Ellefsen sa...

O tsukaresama deshita!

Takk for mange flotte år sammen i Japan, Anna Magni! Måtte Gud gi deg mange gode opplevelser de siste dagene. Og velkommen til Norge. Gleder meg til å treffe deg igjen på misjonærkurset i august.