torsdag, september 04, 2008

Augustbilder

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe i bloggen. Det har vært travelt med retreat og gjester, men den viktigste grunnen er kanskje at jeg av og til lurer på hva slags formål bloggen skal ha nå. Mens jeg var i Japan, var det informasjon om misjonsarbeidet. I fjor var det en slags "komme-hjem"- dagbok. Nå har det gått et år siden Sandom ble hjemme, og jeg føler behov for å definere et mål på nytt. Men imens kan du jo kose deg med noen bilder fra sensommeren.Tenk at jeg kunne ta bilde av japanske venner ved vassvegen! De kom hit i slutten av juli for å se hvordan jeg hadde fått det, og fikk med seg både Lomskyrkja, Bakeriet og diverse bærplukking i tillegg til et glimt av fjellet.
Dette er andre gjester, på veg opp fra Brimi fjellstue. Vi skal opp på ryggen foran oss.
Nå er det like før oppstigninga begynner!
Oppe på flata ligger ligger et fjellvatn og blunker mot den blå himmelen.
Ved steinbua var det grue til matlaging og steinbenker til å sitte på.

1 kommentar:

Anonym sa...

im here because of few cents for you. just dropping by.