mandag, mai 05, 2008

Våren kommertil Lia

Så er det faktisk en måned siden jeg skrev i bloggen! En av grunnene til det er at jeg har vært på en 8 dagers ignatiansk retreat på Lia Gard ved Koppang. Japanerne bruker uttrykket "å vaske sitt liv", akkurat som du vasker klær. Det var en slik opplevelse! Ikke fordi jeg ble reinere, men fordi det var et viktig steg i landingsprosessen, både i Norge og i eget liv.
Og så var vi midt i norsk vår, selv om snøen fremdeles lå dyp i skogen omkring!



Hestehov i bakkene!












Hestehov ved smeltevann.












Noen blomstrer seg opp gjennom isen der det er mulig...











Krokusen er på plass!
Norsk vår for første gang på 6 år.

1 kommentar:

Hilde i Thailand sa...

Hei, Anna Magni!
"Norsk vår for første gang på 6 år" - det unner jeg deg :-)
Og jeg har thailandsk sommer for første gang - varmt og deilig!
Du får nyte våren videre!