søndag, september 02, 2007

Fra Japan til Ottadalen

Her bor jeg! Litt av en overgang fra blokk i Japan, ikke sant? Men jeg koser meg.
Spesielt når jeg kan ta en tur opp mot Lomskollen og på vegen finne bær i skogen.
Fra toppen av Lomskollen strekker fjellheimen seg innover. Det er akkurat en passe trimtur.

Kanskje du lurer på hvorfor jeg ikke har forandra navnet på bloggen?
Det er fordi jeg alltid vil ha med meg et vindu som jeg kan åpne mot øst, så det slipper inn nytt og avslørende lys over tilværelsen i Norge.
Hvis jeg får det til mellom retreatene, skal du få små glimt herfra fremover også.
Velkommen til retreat, forresten! Mer informasjon kan du finne ved å søke etter Sandom på nettet.

1 kommentar:

Odd Bjarne Ellefsen sa...

Å, her så det nydelig ut, Anna Magni! Håper du kommer til å trives godt. Kos deg masse med den flotte naturen!